11 oct. 2008

Sfântul Goglu

De mult nu m'am mai uitat la statistici, să văd cum aterizează omii la mine pe blog, după ce s'au dat pe Goglu cu o căutare, două... Ei bine, văzând cum lumea îşi verifică des vizitatorii (deh, securitatea...), am zis să mă iau şi eu dupe lume, că ştie ea mai bine. Să vedem, deci, statistici, dintr'un total de 83 de căutări, cu comentariile mele, că nu mă pot abţine:

6(7.23%)sunday's child - cel puţin ştii sigur ce cauţi şi nu îţi pare rău de ce ai găsit

5(6.02%)vacuta paula - cine o caută atât de mult? Foste colege de industrie a laptelui?

4(4.82%)paula e vacuta - bine că nu e bou.

4(4.82%)axis mundi - aşa mai merge...

3(3.61%)cugetari despre moarte - I am so emo I will die.

2(2.41%)poze cow and chicken - dar nu am...

2(2.41%)magazin sibiu baumax - asta da. Sunt reclame la Baumax pe toate gardurile, dar nu scrie nicăieri unde se află magazinul. Vă zic eu, pe DN1, la European Retail Park, lângă Real.

2(2.41%)cugetari moarte - m-da...

2(2.41%)ce inseamna cuvantul dl juice de portocale - Domnul Juice? Şi de portocale? Nu ştiu.

2(2.41%)orientul indepartat - bine.

2(2.41%)emo manele - da. Deci DA. DA!!! Orgasm intelectual! Now fuck off.

2(2.41%)wesling septembrie 2008 - N'am, pleacă.
Şi 49 de înregistrări a câte o căutare (în total 59.03%) dintre care pomenim (şi sperăm să fie primit):
  • drăguţ copii - măcar ai diacritice
  • negru in alte limbi - păi, în orice limbă ar fi, tot negru rămâne...
  • poze cu cucuvele - ştie Iliescu.
  • vreau wesling - ce p... (...ardon) e wesling de toata lumea îl vrea?
  • poze emo goth pentru - pentru ce? Să'ţi stea în gât.
  • mort nespovedit neimpartasit - neîngropat, neîmbălsămat, nebun, neprost, ne pare rău.
  • vianist - săracul...
  • este corect intrun - este.
  • parastas la mort - şi la viu, dacă vrei.
  • pian din tastatura - vrei să'ţi dau un pumn în gură?
Internetul? O luume minunaaată în care vei găsiiiiii / Nuumaaai prostiiiiii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Semnează-ţi comentariul alegând opţiunea "Nume/Adresă URL" dacă nu ai cont pe Blogspot/Google sau pe Wordpress. Te poţi semna cu id-ul Blogspot sau Wordpress dacă alegi opţiunea corespunzătoare. Nu-mi plac mesajele venite de la domnul 'Anonim'. Mulţumesc.