24 apr. 2009

Guglometrul

Gugla este noua măsură a prostiei în Rromânica. E foarte simplu de măsurat: câte prostii poate căuta un om, într'o lună, folosind Gugla? Cu această ocazie am văzut că reclama la t*anzactiv (na, mă, uite că nu'ţi fac reclamă) produce mai mult trafic decât V*cuţa P*ula (scuzaţi, dar e intenţionat. Intenţionez să nu le mai fac reclamă) şi decât un p*rastas. Motivul pentru care cenzurez e, evident, faptul că sunt sătul de asemenea trafic. Ce fel de trafic? D'ăla mult, cauzat de căutări cu Gugla după chestii ca:
  • t*anzactiv (vă doresc să nu aveţi hârtie)
  • mijloace de comunicare pentru reclama cocc*lino (TV si afişe, tot eu să vă învăţ...)
  • p*ula e v*cuta (nu e bou?)
  • www chocapic om (www.blog.de/om ... hai că asta e mişto, o să ţin minte)
  • ingrasare hamburger (un hamburger se îngraşă? Cum?)
  • p*ula p*dding (Pola Puding? 'ra'ţi ai dracu' de multilingvişti)
Săraca Guglă câtă prostie suportă...

4 comentarii:

  1. Oh, vai, mai ai fani Paula ?? Trist.


    Eh, eu zic, eu care am intors pe dos Metin-ul ??? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum o sa'l intorc si eu pe dos,daca am keyword-ul pe pagina. Multumesc, Mona :D

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce cenzurezi toate cuvintele interesante?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca sa nu fac reclama la vaci si la laxative.

    RăspundețiȘtergere

Semnează-ţi comentariul alegând opţiunea "Nume/Adresă URL" dacă nu ai cont pe Blogspot/Google sau pe Wordpress. Te poţi semna cu id-ul Blogspot sau Wordpress dacă alegi opţiunea corespunzătoare. Nu-mi plac mesajele venite de la domnul 'Anonim'. Mulţumesc.